TELEVIZE / ČESKÁ TELEVIZE
PŘÍMÉ TV PŘENOSY
V průběhu celého srpna mohli diváci České televize sledovat upoutávky na turnaj. Česká televize celkem odvysílala 5 hodin přímých přenosů – dva v sobotu 29. srpna a jeden v neděli 30. srpna.
Den vysílání | Druh vysílání | Čas |
Sobota 29. 8. | Přímý přenos | 9:00 – 11:00 |
Sobota 29. 8. | Přímý přenos | 18:25 – 19:25 |
Neděle 30. 8. | Přímý přenos | 11:55 – 13:55 |
REPRÍZY TV PŘENOSŮ
Přímé přenosy byly také odvysílané v reprízách. Jednalo se celkem o 10 hodin repríz.
Den vysílání | Druh vysílání | Čas |
Neděle 30. 8. | Repríza | 6:00 – 7:00 |
Neděle 30. 8. | Repríza | 23:10 – 1:10 |
Pondělí 31. 8. | Repríza | 6:00 – 8:00 |
Pondělí 31. 8. | Repríza | 19:45 – 21:45 |
SESTŘIH TV PŘENOSŮ
Prostřednictvím České televize byl odvysílán hodinový sestřih, který zahrnoval nejlepší momenty z turnaje.
Den vysílání | Druh vysílání | Čas |
Čtvrtek 3. 9. | Sestřih | 20:20 – 21:20 |
Celková sledovanost v České televizi na ČT Sport byla přes 400 000 diváků.
Přímý přenos 29. 8. (9:00 – 11:00) dostupný zde.
Přímý přenos 29. 8. (18:25 – 19:25) dostupný zde.
Přímý přenos 30. 8. (11:55 – 13:55) dostupný zde.
Hodinový sestřih 3. 9. (20:20 – 21:20) dostupný zde.
TELEVIZE/U.COM
Kromě České televize byly záběry z turnaje vysílané i na mezinárodních sítích. Jednalo se celkem o 27 zemí (např. Slovensko, Německo, Rakousko, Dánsko, Rusko, Švýcarsko). Dosah sledujících byl až 100 000 000.
OUTDOOR 1. 7. – 31. 8. (JC DECAUX)
Turnaj byl v období od 1. července do 31. srpna prezentován na outdoorových platformách po celé ČR.
Způsob prezentace | Místo | Počet |
Billboard | Praha a velká města | 133 |
Bigboard | Praha a velká města | 3 |
CLV ve městě | Praha | 364 |
CLV na hřištích | Golfová hřiště (ČR) | 24 |
LED obrazovka | Praha – letiště | 1 |
RÁDIO IMPULS
Rádio Impuls vysílalo spotovou kampaň v období od 3. srpna do 30. srpna. Jednalo se o tyto prezentace:
DENÍK (VLTAVA LABE MEDIA)
V Deníku probíhala inzertní kampaň v termínu od 17. do 30. srpna. Deník přinesl zpravodajství z tiskových konferencí, turnajového týdne a na portále www.denik.cz probíhala prezentace prostřednictvím webového banneru.
GOLFOVÁ MÉDIA
Aktivní propagace turnaje probíhala v relevantních golfových médiích. Konkrétně se jednalo o web Ladies Europen Tour, web České golfové federace, společnost Tee Time, Premium Golf a Golfové noviny.
Společnost Tee Time rozesílala newsletter na 40 000 e-mailových adres v termínu od 3. 8. do 25. 8.
OFICIÁLNÍ WEB
Oficiální turnajový web obsahuje články, startovní listiny, program, rozcestník fotografií a videí, odkaz na konečné výsledky turnaje.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Turnaj byl prezentován prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvky na Facebooku měly dosah 192 168 unikátních uživatelů a míra zasažení byla 4,7%. Veškerý obsah byl zveřejňován na Instagramu, zejména v turnajovém týdnu, kdy jsme nonstop sdíleli příspěvky z účtů všech hráček.